kajjsaa.blogg.se

mitt liv som det är <3

10 fakta om mitt liv

Kategori: Allmänt

Hej, nu ska ni få lite mer fakta om mig och mitt liv.

1. Jag föddes på veckodagen Fredag.

2. Jag heter Kristina i andranamn.

3. Jag andas jätte högt när jag sover , så vissa stör sig på det ( Melanie )

4. Min stora styster är bara min halv syster för vi har inte samma pappa.

5. Min favoritfärg är babyrosa och ljusblå, men i kläder är det grå,vit och svart.

6. Mitt favorit band/grupp är The Fooo ❤️

7. Jag spelar fotboll

8. Jag bor ute på landet .

9. Går på allerumsskola 

10. Jag letar en häst som jag kan ha för jag hade en häst innan , shadde, men dem som hade han tog tillbaka han dagen efter :( 

Det var 10 fakta om mig så ja, hoppas ni blev nöjda med detta inlägget så ses vi sen kram // Kajsa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: