kajjsaa.blogg.se

mitt liv som det är <3

Mitt första inlägg

Kategori: Allmänt

Hej , jag heter Kajsa och är 10 år. 
I februari fyller jag 11 år , i min familj är vi fen stycken , min mamma , pappa , min lillasyster Lisa och min storssyster Sarah och så klart jag.
Mina intressen är konståkning, smink, mode, skönhet och hästar.
På fritiden går jag på konståkning och rider. 
Jag har en häst som heter Freya men jag rider henne bara ibland och så har jag en medryttare på henne som heter Melanie.
Jag går på konståkning på 2 dagar i veckan.
Jag kommer lägga ut videos på VideoFyMe , där heter jag kajsalundgreen. 

Men ja , på denna bloggen kommer handla om mitt liv, mode, smink, hästar och mycket mer.
Så hoppas ni kommer läsa min blogg, så ses vi snart , hejdå // Kajsa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: