kajjsaa.blogg.se

mitt liv som det är <3

Träning nu

Kategori: Allmänt

Hej hej, slutade skola. För en timme sen , slutade 2 .
Nu sitter jag i bilen på väg till träning ( konståkning )
Efter träningen ska jag bara vara hemma och vila.

Tänkte berätta lite om min dag nu,

Det var fösta dagen på vårterminen i skolan
När vi kom till skolan hade vi engelska, sen rast , efter rasten hade vi matte, på matte. Tränade vi division , efter matte hade vi olweusråd, sen var det mat och rast, efter det hade vi idrott , på idrotten testade vi två nya saker och i slutet hade vi bolltagen 
Sen slutade vi och då gick jag upp till busshållplats för att åka hem, sen var jag hemma och då har jag ätit och kollad på ett program.
Sen ja åkte vi till träningen.

Men nu är jag framme så ja ses sen , kram // Kajsa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: